luni, 26 noiembrie 2012

Chec de carne




Ingrediente:
2 franzele obisnuite
1/2 kg carne de porc afumata (sunculita taraneasca, kaiser sau jambon) 
6 oua
5 catei usturoi
o legatura patrunjel
o ceapa
o lingura ulei
sare, piper

Mod de preparare:

Painea se taie cubulete, se amesteca cu ouale si se lasa  cateva ore la frigider( eu am lasat 6 ore). Dupa care se adauga carnea taiata bucatele, usturoiul si patrunjelul taiat marunt.
Ceapa se inmoaie in ulei incins si se adauga in compozitie, iar daca ulterior amestecul este prea uscat, se mai adauga un ou. Se potriveste de gust cu sare si piper.
Se toarna amestecul intr-o forma unsa cu ulei si se coace 30 de minute. Apoi se diminueaza temperatura si se coace pana ce amestecul devine auriu. Se lasa sa se raceasca in tava apoi se taie.

 


Pofta buna!!!

12 comentarii:

  1. N-am mincat niciodata chec in varianta sarata, dar numai cind ma gindesc la carnita aia afumat si deja ii simt gustul... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faine sunt checurile sarate. In general eu le fac la mesele festive :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un chec foarte apetisant.Imi place mult!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super acest chec. De obicei il fac cu sunca. Al tau arata sincer bine. Abia astept Craciunul sa il refac. Un decembrie frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte gustos! Il voi incerca si eu, cred ca de Revelion ca merge bine pe masa de sarbatoare :)

    RăspundețiȘtergere